недеља, 24. октобар 2010.

Mi 2 - Rokenrol


Mi 2 " Rokenrol "
( Aulos ) 2010.

CD
- SLOVENIA
Rock











Jedan od onih sastava čija karijera u samoj Sloveniji zaslužuje svaki respekt je MI 2. Kontinuirano traju od 90-tih godina, i svakim novim albumom, potvrđivali su status cenjenog akta, čiji koncertni nastupi plene pažnju publike. Iako su krenuli sa nekom svojom varijantom rocka, u kojoj je bilo prostora i za alter rock i punk varijacije, vremenom su sve više " mainstreamizirali" svoj stil koji danas ulazi u klasičnija polja melodičnog rocka, urađenog na neki njihovn način. Povodom 15-to godišnjice karijere, objavljuju album jednostavnog naziva " Rokenrol", koji se može dobiti samo narućivanjem preko www.funny-print.net
site-a. Tiraž je limitiran na 1000 kopija. Na albumu se našlo 14 numera, među kojima i obrada Buldožer songa " Slovenija". Materijal je uglavnom izbalansiran i ujednačen,melodična dimenzija predstavlja takođe važnu karakteristiku izraza, a više numera poseduju slušljivost, pa i određenu hitičnost.U samoj Sloveniii puno se emituju pesme kao što su " Moja mila" i " Samo da je petek". Ipak istakao bih kvakitet songa koji otvara izdanje, sjajnih liričnih emocija i slika - " Štajersko nebo". " Rokenrol" predstavlja krunu dosadašnje karijere benda, i prava je šteta što i dalje njihova aktivnost teško dopire van granica Slovenije.

Ocena : 8, 5 / 10
C / o : www.mi2.si


Нема коментара:

Постави коментар