уторак, 8. фебруар 2011.

GROF DJURAZ - Ja sam normalan


GROF DJURAZ
" Ja sam normalan "
( Self - released ) 2010.
CD - BOSNIA & HERZEGOVINA
Rock/pop/free style















Grof Đuraz aktivan je u kontinuitetu ne tako kratko vreme u svom gradu Banjaluci. Međutim, o njegovim aktivnostima, kao i saradnji sa brojnim drugim sastavina / izvođačima, upoznati su poznavaoci prilika alternativnih muzičkih dešavanja u regionu. Reč je o nesvakidašnjem muzičaru, bogatih izražajnih svetonazora i snažne autorske imaginacije. Tokom poslednjih dana odlazeće 2010-e godine objavljuje album u sopstvenoj režiji u formatu " fizičkog" CD-a, ali se muzika sa albuma takođe može i free downloudovati.
" Ja sam normalan" je izdanje koje u postavljenoj formi nemamo priliku često da čujemo u recentnoj izdavačkoj produkciji koja dodiruje segmente urbane rock, pop i tkzv. alternativne kulture u zemljama regiona. Psihološki, ali i realizatorski Grof Djuraz zna da podseti na songwritere koji su delovali tokom 70-tih i 80-tih godina prošlog veka, ali idejno njegovi istupi itekako prihvataju standarde sadašnjeg vremena, a teme koje obrađuje vrlo izraženo pune naš životni, politički, egzistecijalni, i svaki drugi prostor. Grof je tekstopisac koji na lirično izgrađen način obrađuje teme kao što su : tranzicija, homoseksualnost, yugonastalgija , viđeno kroz filter real politike, ali sve to radi na jedan izuzetno human, izraženo " ljudski" način. U muzičkom smislu sa svojim saradnicima ponudio je melodičnu varijantu rocka i popa, čija slušljivost pomaže da ozbiljne teme kojima se bavi, budu lakše prihvatljive prosečnijem konzumentskom uhu. " Ja sam normalan"" je sjajno ostvarenje, koje zavređuje česta preslušavanja i ponovna analiziranja. Ne oklevajte da se suočite sa Grofom, reč je o autoru na čije ideje, kao i dolazeči tok karijere jednostavno morate obratiti pažnju.

Ocena : 9 / 10
C / o : www.grofdjuraz.com
e-mail : kontakt@grofdjuraz.com


Нема коментара:

Постави коментар